beasrecept

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Bea War - 28 mars 2011 21:40

Hejsan!

Jag är bara såå sugen på att baka! Problemen är bara det att klockan är halv 10. Det får bli imorgon istället för då så har jag... STUDIEDAG! YEY! Haha! Jag typ överreagerar men jag är så trött på alla läxor så dt ska bliv skönt med lite ledigt! Och jag är ju också såhär typ gör allt som läraren ber om och svara lydigt på frågorna och sitter tyst och stilla på lektionerna. Jag är Trött på det!

Morgon dagen kommer troligtvis att ägnas åt att fixa en schysst presentation till bloggen (då jag tyvärr mislyckades med dt totalt i fredas!) Som ni kanske har märkt...

 

Jag måste bara tipsa om Det soede liv på SVT på måndagar kl 20.30 Dt handlar om en kvinna i danmark som är konditor(Min stora dröm:)) Recepten är otroligt enkla om man bara följer dom  på rätt sätt;)

 

Imorgon så tänkte jag lägga in ett recept på en typ av Trifle som är en typisk brittisk efträtt och gudomligt god!

Som ni kanske har märkt så har jag bara lagt i choklad recept men om ni önskar något annat också så är det bara att slänga iväg en kommentar:)


    

Jag var bara tvungen att lägga in en bild av choklad;

Eller två;)

 

Vill ni ha någonting mera recept åt detta hållet?

       

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards