beasrecept

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Innebandy:)

Av Bea War - 1 april 2012 22:56

Hejsan! Kort inlägg nu innan jag går och lägger mig:) Jag har egentligen inte så mycket att säga... Jag har varit på innebandyslutspel hela dagen typ... Jag skulle vilja skriva att jag har spelat innebandy hela dagen men det kan jag inte skriva för jag är bara andramålvakt i laget.... Iallafall så kom vi två. Så det var väll okej:)När jag kom hem så hade min syster och mamma bakat en konstig chokladkaka.... Den såg iallafall lite kontig ut om man säger så. ;) Okej jag vet, det kommer låta som att jag är en gammal tant nu men jag får väll ta den smällen. Jag kollade på go'kväll igår... -.-' jag bet ni behöver inte mobba mig det låter urfånigt, men jag ska komma till saken. De var någon gubbe som gjorde små påskgodisar där, så jag hade tänkt att försöka mig på att göra likadant. :) får se när det blir men någon gång i påsk iallafall;)Nu så ska jag gå och lägga mig... Skola imorgon igen... :(Puss

 
 
Hanna

Hanna

3 april 2012 20:07

Snygg blogg du har! kul att du skriver om baknig. Och väldigt fina bilder! Hoppas du besöker min blogg!

/ Kram Hanna-Hanna.bloggplatsen.se

http://Hanna-hanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea War - 9 maj 2012 20:03

Hejsan! Nu så har jag flyttat bloggen från Bloggplatsen till Nattstad:) Här är den nya bloggen: www.nattstad.se/beas%recept   ...

Av Bea War - 7 maj 2012 15:29

Hejsan! Som rubriken lyder: Bloggplatsen har problem! Jag bloggade som vanligt igår, men precis som för några dagar sedan så försvann inlägget bara... Skumt.   Jag bakade iallfall i lördags. Mascarponekräm typ, ni får receptet lite senare i vec...

Av Bea War - 5 maj 2012 15:21

Hejsan! Jag sommnde igår, när jag skulle blogga, jag var så himla trött och hade jätteont i magen. Jag vaknade idag, med alla kläder på och fortfarande med sminket på.... Låter sm att jag var ute och typ festade och kom hem, överdrivet full och bar...

Av Bea War - 3 maj 2012 21:02

Hejsan! Nu hoppas jag att de funkar som de ska igen med inläggen... Jag har skrivit som vanligt och sparat som vanligt men av någon anledning så har inläggen inte publicerats som de ska tyvärr. Men nu hoppas jag att allt ska vara som vanligt igen. ...

Av Bea War - 30 april 2012 23:09

Hejsan! Nu så är jag tillbaka. Som ni kanske läste i förra inlägget så kan vårat internet vara lite dumt ibland... Jag sov hos Moa igår, så idag har jag inte fått så mycket gjort som jag kanske borde ha fått. Jag har ridit iallafall, på min älska...

Ovido - Quiz & Flashcards