beasrecept

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Bea War - 27 april 2012 20:00

Hej.Jag tänker nu be om ursäkt till er som spelar innebandy och framförallt de som spelar i mitt lag. Jag skrev igår om att jag skippade träningen eftersom att jag ändå ska sluta, och om någon tog illa upp och fick uppfattningen av att jag tycker att innebandy är en idiotisk och tråkig sport så har ni missuppfattat mig. Innebandy är jätteroligt och jag hoppas att ni innebandyspelare där ut fortsätter att kämpa! Jag slutar själv med innebandy eftersom att jag personligt inte tycker att de är lika roligt som för, men fortfarande ganska kul. Jag har tappat lusten helt enkelt. Men innebandy är en bra sport och jag hoppas kunna gå på många matcher i framtiden.Bea

Av Bea War - 27 april 2012 19:27

Hejsan!

Har precis varit och köpt lite grejer till Annas tårta imorgon... Hon fyller år och jag har lovat att göra en tårta^^ Fast hon har bestämt exakt vad den ska innehålla så jag får bara sätta ihop den ;)

Annars så händer väll inte så mycket... Jag bråkar med mamma och pappa. Min vardag typ -.-

Men ja... jag lägger upp Annas tårta om den blir bra^^ vilket inte är helt säkert. Jag måste iallfall börja med vaniljkrämen och marängbottnarna nu, men vi hörs imorgon.

Mina bilder funkar inte igen.... som vanligt typ, med andra ord;) Men de är väl jag då....

Kramisar från Bea

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards