beasrecept

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Godnatt!

Av Bea War - 30 april 2012 23:09

Hejsan!

Nu så är jag tillbaka. Som ni kanske läste i förra inlägget så kan vårat internet vara lite dumt ibland...

Jag sov hos Moa igår, så idag har jag inte fått så mycket gjort som jag kanske borde ha fått. Jag har ridit iallafall, på min älskade Chili!<3 Nej men, vi red ut iallafall *intresseklubbenantecknar*.


Imorgon så får ska mamma och pappa åka upp till landet och sätta potatis inför sommare, men jag stannar nog hemma för jag måste plugga:( Tyvärr.

Och sedan på onsdag så börjar praon! Jag önskar att den kunde börja redan imorgon, men nu så bliv det ju tyvärr inte så dåå:(

Känner att mina inlägg blir såhär lagom intressanta.... min som vanligt, så är mitt liv så jäkla ointresasant så det är inte sant. Ni ska iallafall få receptet på hallon och choklad moussen snart. I denna vackan iallafall.

 

Min lillasysters blogg:

------> www.fritiden.devote.se <------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea War - 9 maj 2012 20:03

Hejsan! Nu så har jag flyttat bloggen från Bloggplatsen till Nattstad:) Här är den nya bloggen: www.nattstad.se/beas%recept   ...

Av Bea War - 7 maj 2012 15:29

Hejsan! Som rubriken lyder: Bloggplatsen har problem! Jag bloggade som vanligt igår, men precis som för några dagar sedan så försvann inlägget bara... Skumt.   Jag bakade iallfall i lördags. Mascarponekräm typ, ni får receptet lite senare i vec...

Av Bea War - 5 maj 2012 15:21

Hejsan! Jag sommnde igår, när jag skulle blogga, jag var så himla trött och hade jätteont i magen. Jag vaknade idag, med alla kläder på och fortfarande med sminket på.... Låter sm att jag var ute och typ festade och kom hem, överdrivet full och bar...

Av Bea War - 3 maj 2012 21:02

Hejsan! Nu hoppas jag att de funkar som de ska igen med inläggen... Jag har skrivit som vanligt och sparat som vanligt men av någon anledning så har inläggen inte publicerats som de ska tyvärr. Men nu hoppas jag att allt ska vara som vanligt igen. ...

Av Bea War - 29 april 2012 23:31

Hejsan! Jag kunde inte blogga igår för mitt internet låg ner där hemma, vårat internet är superdåligt... För intresserade. Typ. Men okej, jag är hos Moa nu och bloggar ifrån mobilen, så blir inget långt inlägg. Men iallafall så är jag tillbaka i...

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards