beasrecept

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Bea War - 23 april 2012 23:24

Hejsan!

Nu är jag tillbaka! Nu så ska jag försöka att blogga som vanligt igen, efter en längre tids uppehåll, som bror på lite allt möjligt. Men som sakt, nu är jag tillbaka.

Och jag tänkte bara meddela att detta inlägget är tillägnat Johan, som är en bra vän till mig, och när jag sa till honom att jag hade en blogg så slutade jag helt plötsligt att uppdatera. Så Johan, nu så ska du få nya inlägg varje dag:)


Jag har tänkt på en sak.... Den här bloggen är precis som alla andra bloggar. Om jag börjar med Dagens outfit så är ju detta en helt vanlig jävla svenssonblogg... (okej, den är redan det, men de skulle bara göra de ännu mer svensson...)

Detta måste jag göra något åt... Jag tar en paus ifrån bloggandet till jag har kommit på hur jag ska få bloggen mer intressant. Nej jag bara skoja. Vilken dålig humor jag har.... Inte någon nyhet men det blev extra tydligt nu.

Har iallafall baka en morotskaka och en choklad/hallon mousse, som de kommer upp recept på, dock inga bilder eftersom att jag alltid är så smart så jag kommer på att jag skulle ta bilder efter de att halva kakan är uppäten...


Så, vad har vi lärt oss utav detta inlägg? Att Bea har dålig humor och att Bea inte är så smart och att Bea inte är så schysst så hon slutar blogga precis efter att Johan har fått reda på att hon har en blogg. De var dagens lektion.

Godnatt.

 

Av Bea War - 23 april 2012 00:31

Hejsan!Som rubriken lyder, jag är starx tillbaka! Jag lovar men Just nu så har jag lite mycket att göra. Jag håller på med den nya bloggen så så fort den år klar så ska ni få adressen:) det som finns kvar att göra är väll egentligen headern:) Kramisar från Bea :)

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards