beasrecept

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Bea War - 26 april 2012 21:58

Hejsan!

Vet ni vad? Jag gick inte och la mig klockan tio igåtr heller... utan klockan tolv. Igen. Jag vet inte vad det är jag gör, men på något sätt så lyckas jag alltid.... vilket inte ären så bra vana egnetligen. ;)


Idag så gjorde vi en chokladmousse på hemkunskapen:D Den var faktiskt riktigt god... :) Och sedan så var jag och Anna ute med några hundar i två timmar. Jag hade egentligen träning med innebandyn idag, men eftersom att jag ska sluta spela, så skippade jag den. Så jag går bara på träningarna som vi spelar innebandy på nu. Vi hade fys idag tror jag... Nog om mitt inte så intressanta liv.


Är de någon som har missat den här supperroliga killen?? Jag ör helt beroende av honom xd

Nu vet jag inte om detta funkade? Det syns inte när jag skriver inlägget iallafall.... Men här är länkarna till videosarna:

http://www.youtube.com/watch?v=AjVKuNuN0lI7

http://www.youtube.com/watch?v=_zqsOQ8aJHc

om det inte funkade... Ni vet jag och teknik går fortfarande inte ihop... tyvärr.

Min syster har gjort en blogg^^ och så bad hon mig om om att jag skulle göra en header till den, men eftesom att jag inte ens klarar av att göra en normal till min egna blogg så sa jag nej xd

Men är är länken till hennes och hennes väns blogg iallfall. Gå nu in och kolla så får de också lite läsare. :)

http://fritiden.devote.se/

så får vi se hur länge hon orkar blogga ^^

 



Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards