beasrecept

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Bea War - 7 maj 2012 15:29

Hejsan!

Som rubriken lyder: Bloggplatsen har problem! Jag bloggade som vanligt igår, men precis som för några dagar sedan så försvann inlägget bara... Skumt.


Jag bakade iallfall i lördags. Mascarponekräm typ, ni får receptet lite senare i veckan.


Praoade idag igen, fortfarande superroligt! Jag fick göra hallonbakelser, smeta på typ chokladmousse på beskvier, som sedan då skulle bli, som ni kanske förstår, chokladbeskvier. Och sedan de sista så fick jag göra några rosor. Att smeta på chokladmoussen var jättesvårt! Och de tog lång tid. Och blev väldigt kladdigt. Och mitt förkläde såg inte så vacker ut sedan. Men de var roligt iallfall:)


Nu så ska jag sätta mig och plugga lite, spanskaprov nästa tisdag, och muntlig SO presentation snart också, fast de vet jag inte riktgt när... Och så ska jag skriva ett utkast på en krönika som jag ska göra i svenskan som ska handla om min tid på Nöjds konditori.


Just de! Nu så har jag hittat ett program som jag förhoppningsvis kan göra headern i till den nya bloggen, så nu så kanske det inte dröjer så länge till! :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards