beasrecept

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Bea War - 6 februari 2012 23:14

Hejsan!

Måndag. Igen. En. Hel. Vecka. Kvar. Att. Uthärda. Sedan. Blir .Det. LOV!! :D (överreaktion jag vet, men jag ville göra

inlägget lite dramatiskt, eftersom att resen kommer vara aströk eftersom att det inte kommer något mer.)




Nej. allvarligt jag bara skoja. Min humor ligger verkligen på topp nu känner jag. ;) Okej nu så ska jag vara lite seriös och berätta lite om min dag.

Jag gick till skolan och var där i fem och en halv timme. Sedan så jag jag och Anna hem till Anna occh åt mellan mål och dumpade våra grejer. Sedan så gick vi ut med två hundar. (Anna är Galen i hundar.) När vi var ute med ena hunden så gick vi hem till Moa för att överrsaka henne, men hon hörde inte när vi knacka så jag var tvungen att ringa till henne;) Hon följde iallafall med ut. När vi var  ute och gick med den andra hunden så gich vi till skolan, och var på fotbollsplanen. Vi sågvårna lärare. Om han hade sett oss (som jag inte tror att han gjorde) så måste han seriöst tro att vi är i skolan 24/7.... Iaf, vi gick hem till Anna sen och hämtade mina grejer, och sedan sågick vi hem till mig och så dumpade Anna och Moa mig där. Jag åt och sedan så stack jag till ridninge, men den orkar jag inte berätta om för det gick så dåligt...;)


Funderar på att göra små rosa maränghjärtan till alla hjärtans dag.... Vad tror ni om det? :)

Nu så ska jag föröka sova, måste upp vid åtta imorgon.... :( halva klassen ska ha mentorstid... Yippy!^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards