beasrecept

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Bea War - 4 mars 2012 10:26

Hejsan!Sitter på bussen påväg hem ifrån Falun nu:) gick ganska bra, vi kom femma så nu så är vi typ femte bästa laget i Sverige... : D och vi förlorade bara en match här upp och det var imot ett av lagen som gick till final, men jag vet inte hur dt fick för dem i finalen.Nu väntar iallafall 7 timmars bussresa hem och sedan pluggresten av kvällen.... Orkar inte men jag måste skriva en massa sidor om Bolivia.... Bara så ni vet och kan lida med mig. Egentligen så hade jag velat baka något nu men hinner inte. Ja. Inte baka för än nästa helg men då så ska jag baka, det lovar jag. Och jag vet att det inte brukar gå så bra när jag lovar saker men den här gången så ska det gå;) typ....Jag skulle ju egentligen inte bloggat för än om flera dagar men nu har jag hu ändå tid så då kan man ju passa på. :)Jag såg något recept i någon tidning som jag tyckte verkade väldigt gott, mango och vit choklad som man typ gratinerar i ugnen om ni fattar vad jag menar? Jag kanske kan göra det nästa helg? :) tycker jag verkar som en bra ide:) Om det finns något som ni vill att jag ska göra så är det bara att säga till, jag är defenetivt öppen för förslag! :)Puss

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards