beasrecept

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Bea War - 27 mars 2012 22:27

Hejsan! Förra inlägget såg lite konstigt ut som ni kanske märkte och det var väldigt flumitt... Jag kan inte lova er att detta kommer att bli bättre men jag tänkte egentligen bara säga att när jag skrev att jag skulle fixa en okej header så skulle ni få adressen sen, var inte så lätt att förstå men vad jag menade var att jag skulle fixa en header till den nya bloggen och sedan så skulle ni få adressen dit...Nu så ska jag plugga lite inför mitt sexualkunskapsprov imorgon och sedan så ska jag gå och lägga mig och hoppas på att försköningen försvinner -.-Puss

Av Bea War - 27 mars 2012 19:03

Hejsan!Skriver ett snabbt Inlägg på mobilen, så det kommer troligtvis se lite konstigt ut... Jag måste bara fixa en okej header till den så ska ni få adressen sedan:) då kommer det ju som sagt också bli mycket enklare att skriva inlägg ifrån mobilen:)Nästan hela familjen är sjuka just nu så då så kan ju jag också passa på att bli det. Så nu så sitter jag med väldigt ont i halsen, en vecka ungefär innan vi ska åka till fjällen... Vi ska åka till Trysil som ju ligger i Norge så jag kommer inte kunna blogga om jag inte hittar en dator där;)Jag kom på att ni ju ska få några recept också, men vårat internät ligger just nere typ så jag kan bara blogga ifrån mobilen just nu och om jag skriver ett recept här så vet ni ju hur det blir... Inte så bra med andra ord...Märker det att jag har typ inget liv just nu, jag sitter och kollar på vem vet mest. Ni ska inte behöva höra mer om mitt intressanta liv nu.Puss

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards