beasrecept

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Felååt

Av Bea War - 13 februari 2012 22:23

Hejsan!

Jag vet, jag suger på att uppdatera just nu.... som ni kanske märkte så kom det inget inlägg igår som det var utlåvat, så det får komma idag istället:)


Börjar med i fredags. Det hände inget speciellt i fredags.... eller jo, jag och min syster bakade cupcakes, men då blev helt konstiga, så det lägger jag inte upp ngt recept på. Och nu har jag en bra andledning till att baka nästa helg istället;)


I lördag så gick jag upp tidigt( jag vet jag ör galen som går upp vid 8 första dagen på lovet.....) iallafall, jag gick upp tidigt för att vi skulle åka till landet för att provrida! Vi ska hyra häst i sommar och vi skulle bara åka upp till hästarna vi ska hyra för att se så att vi passade bra ihop. Och det tror jag att vi gjorde;) men jag ska upp och provrida igen om någon månada eller två, för hästen som jag red hade en hovböld så jag kunde bara skritta den.

Sedan så åkte vi hem och så gick hela familjen på restaurang innan vi gick ner till Scandinavium för att kolla på´melodifestivalen.


Igår.... vad gjorde jag igår? Just det! Jag var och tränade med pappa!Ingen innebandy denna veckan så vi har fått i updrag av tränarna att gå utt och springa tre gånger under lovet.... men jag gick till gymmet istället för jag tyckte att det var för kallt ute^^


Och idag... så gick jag upp klockan elva för att någon ringde mig och frågade om jag ville ha hjälp med min marknadsföring.... -.- Men då så gick jag upp och så bakade jag maränghjärtn som kommer upp på bloggen imorgon. De blev riktigt smarriga:) Sen så åkte jag, min syrra och min kompis Anna till ridhuste för att kolla på när polishästarna hade uppvisning, och hästarna var superduktiga! Våra ridskolehästar kan bli rädda om det händer något uppe på läktarn medan man har lektion, men polishästarna reagerade knappt äns då polisrna sköt! Riktigt coolt:)

Sedan så åkte Anna hem och jag och min syrra åkte till min syrras bästa vän och åt kladdkaka;) Sedan så hämtade mamma mig på Korsvägen och så åkte jag hem, var hemma och åt och sedan så åkte jag till stallet igen för min ridlektion som förövrigt gick helt okej. Vissa stunder superbra andra stunder superdåligt;)


Imorgon så ska jag se om jag inte kan få mid mig Anna till gymmet och sedan så ska jag se om jag inte kan försöka att fjäska till mig en sovplats hemma hos Anna;) Så Anna om du läser detta; Ta fram träningskläderna och gör plats för migg imorgon:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea War - 9 maj 2012 20:03

Hejsan! Nu så har jag flyttat bloggen från Bloggplatsen till Nattstad:) Här är den nya bloggen: www.nattstad.se/beas%recept   ...

Av Bea War - 7 maj 2012 15:29

Hejsan! Som rubriken lyder: Bloggplatsen har problem! Jag bloggade som vanligt igår, men precis som för några dagar sedan så försvann inlägget bara... Skumt.   Jag bakade iallfall i lördags. Mascarponekräm typ, ni får receptet lite senare i vec...

Av Bea War - 5 maj 2012 15:21

Hejsan! Jag sommnde igår, när jag skulle blogga, jag var så himla trött och hade jätteont i magen. Jag vaknade idag, med alla kläder på och fortfarande med sminket på.... Låter sm att jag var ute och typ festade och kom hem, överdrivet full och bar...

Av Bea War - 3 maj 2012 21:02

Hejsan! Nu hoppas jag att de funkar som de ska igen med inläggen... Jag har skrivit som vanligt och sparat som vanligt men av någon anledning så har inläggen inte publicerats som de ska tyvärr. Men nu hoppas jag att allt ska vara som vanligt igen. ...

Av Bea War - 30 april 2012 23:09

Hejsan! Nu så är jag tillbaka. Som ni kanske läste i förra inlägget så kan vårat internet vara lite dumt ibland... Jag sov hos Moa igår, så idag har jag inte fått så mycket gjort som jag kanske borde ha fått. Jag har ridit iallafall, på min älska...

Ovido - Quiz & Flashcards