beasrecept

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Bea War - 7 juni 2011 14:23

Hejsan!

Nu så är jag Änterligen hemma efter en lång natt med både åskoväder och förseningar.


Ikväll så har jag skolavslutning så jag kommer inte att baka några chokladtoppar idag, jag skrev väll i mitt förra inlägg?? Eller? Om jag inte skrve dt så vet ni det nu allafall att jag hade tänkt att göra små chokladtoppar typ. :)

Jag tänkte baka dem imorgon istället:)


På måndag så åker jag iväg till ett läger så jag kommer tyvärr inte att kunna blogga då, men veckan efter så¨hoppas vi på att allt är som vanligt igen;), fast det skall bli kul på lägret också,  vem vet vi kanske bakar där också? ;)


Jag försöker att lada upp ett videoklipp när jag bakar men änsålänge så har jag inte riktigt lyckats.... jag hoppas att det kmr upp för eller senar;)


Jag lovar att en ny "Kramisar från Bea-skylt" ska komma snart och den kommer troligtvis redan imorgon men just idag så hinner faktiskt inte:(


Jag hoppas också att inlägget i Italien var ganska förstårligt?? Eller fattade ni inte någonting? :O hehe....

Nu så måste jag gå för jag ska fixa lite saker innan jag åker till kyrkan.

 

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards