beasrecept

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Bea War - 10 juni 2011 19:35

Hejsan!

Har precis varit och ridit, det gick faktiskt riktigt bra för ovanlighetens skull....:)

Är riktigt nöjd!


Fick också precis reda på att vi ska åka till landet nu ikväll så troligtvis så blir det inget inlägg imorgon:(

Om jag inte lyckas övertala pappa att ta med datorn:) Eller smuggla med den under tröjan....


Jag kommer hem på söndag hem och då så lovar jag att ni ska få receptet på de Vita hallon och chokladmuffinsarna. Jag hoppas också att jag skall kunna ladda upp bilderna som jag har pratat om:)

 

Av Bea War - 10 juni 2011 19:35

Hejsan!

Har precis varit och ridit, det gick faktiskt riktigt bra för ovanlighetens skull....:)

Är riktigt nöjd!


Fick också precis reda på att vi ska åka till landet nu ikväll så troligtvis så blir det inget inlägg imorgon:(

Om jag inte lyckas övertala pappa att ta med datorn:) Eller smuggla med den under tröjan....


Jag kommer hem på söndag hem och då så lovar jag att ni ska få receptet på de Vita hallon och chokladmuffinsarna. Jag hoppas också att jag skall kunna ladda upp bilderna som jag har pratat om:)

 

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards