beasrecept

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Bea War - 21 juni 2011 11:34

Hejsan!

Sorry att jag inte har skrivit på längen, men jag var på ett läger mellan måndag och tisdag som ni säkert minns att jag skrev om, i fredags när jag kom hem så var jag supperdupper trött så då orkade jag faktiskt inte skriva då.... På kvällen så åkte vi iväg till landet, där det är supperdupper dålig mottagning på bredbandet, och därför så har jag inte kunnat skriva för än nu eftersom att jag har lånat pappas jobbdator och kopplat upp mig! ;)

Det kommer tyvärr inte att bli lika många inlägg nu då eftersom den där jävla mottagningen inte fungerar, men jag skall iallafall försöka att sno pappas dator någon gång ibland! ;)


I Lördags så bakade jag kladdkaka, receptet ihittar ni under rubriken "Världens godatste kladdkaka". Den är riktigt god asså! Men jag tycker inte att man skall äta den när den är varm, även fast den är riktigt god då, men den är så kladdig.... Nej ät den istället dagen efter! Då är den suppergo och lite lagom seg och kladdig! ;) Men man kan ju förstårs äta den samma dag! ;)

Nej, nu så skall jag gå och klä på mig och ska ivägg ut och cykla:)

   

Presentation


Bea´s Recept

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards