beasrecept

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Bea War - 18 april 2011 19:02

Hejsan!

Min lillasyster har precis överraskat mig! :D En ny studsmatta! Haha! ;)

( Våran för blåste iväg när det blåste så mkt, kmr inte ihåg när)


Jag har inte fått in några andra förslag på vad jag kan baka till påsk:(

Vad ska ni baka för något då?? :) Jag är nyfiken på vad ni brukar göra för några bakverk :)


Idag kmr Det söta livet på 1:an:) Yey! :)

Jag stör mig liite på att hon pratar danska men men... allt kan väll inte vara perfekt;) Hehe <3

Jag hoppas att jag kan baka lite imorgon eftersom att det e påsklov:) Jaa!



Förrresten så gjorde jag chokladfondanterna i lördags och dom blev riktgt goda nu igen men jag tycker fortfarande mera om dom när dom är kalla:)

Det var faktiskt en av dom godaste saker som jag någonsin har ätit! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards