beasrecept

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Bea War - 29 april 2011 23:00

Hejsan!

Precis som jag lovade er igår så kommer dt ett litet inlägg idag också :)

Idag så har jag ridigt och haft spanskaprov:/ Men jag är ändå ganska stolt över att jag lyckades plugga in alla glosor på två dagar :) Hihi ;)


Annars så har jag väll inte gjort så mkt idag... jag var med en granne nu på kvällen som precis gick :) Jag har inte riktigt vågat smak på min lillasysters kaka ännu men vem vet, kanske sker dt imorgon?? Jag kanske kan lägga in en bild på den? :O Hmm... :)

Pappa stör sig såå mkt på att jag ska blogga nu så sent på kvällen, vilket stör mig ganska mkt...

Det blir visst inte ett så långt inlägg idag då pappa håller på attt dampa sönder och jag bara i allmänhet har haft en väldigt händelsefattig dag....


Just dt ja! Jag ska vara ledig typ hella nästa vecka (inte riktigt men iallafall) så då så kan dt nog komma iallafall 1-2 nya recept hoppas jag :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards