beasrecept

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Bea War - 13 september 2011 17:54

Hejsan!

Jag mår så dåligt! Det känns som att jag typ har feber fast än jag inte har det.... Konstigt ellerhur? :O


Har iallafall varit hemma idag, eller jag var i skolan första lektionen, men sedan så gick jag hem för att jag inte mådde så bra..... Jag har iallafall gjort lite skolarbet; Lite svnska, engelska, biologi (även fast jag inte fattade någonting av biologin för att jag var så seg och trött i huvudet) och lite matte, så jag känner ändå att jag har fått gjort ganska mycket, vilket är skönt.

Jag menar ävenb fast man bara är borta i lite mindre än en dag ifrån skolan så missar man ju ändå så sjuk mycket!

Min lillasyster har precis gjort en misslyckad sockerkaka..... Hon trodde att vi inte hade något vetemjöl hemma så hon tog dinkelmjöl istället (trodde hon) men egentligen så tog hon grahamsmjöl...... Så den smakade lite annolunda.... haha! Men sedan så visade det sig att vi hade vetemjöl hemma iallafall ..... ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards