beasrecept

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Bea War - 24 september 2011 23:20

Snälla, ni kan väll kolla in dem här sidorna :


barncancerfonden.se



ungcancer.se


Det skulle betyda jättemycket för mig, för om ni inte vet det så har jag själv haft cancer, och den tiden då jag låg på sjukhuset, så såg jag inte så alvarligt på det, men nu så har tiden och minnerna börjat hinna ifatt mig, och jag inser hur jobbigt det var för mig, mina vänner och alla andra som också var eller är sjuka i cancer just nu. Helt ärligt så sitter jag just nu framför min dator och gråter. Det gick bara upp för mig hur jobbigt det var under sjukhustiden, och tiden som är nu efter.

Filmen "Det är okej att känna" fick mig att bara släppa allting som jag hålt inombords så länge.

Snälla, ni kan väll bara gå in och kika en lite snabb sväng på sidorna, kolla på filmen, som inte varar mer än några minuter, och sprida sidorna. Kan ni göra det för min skull?

Bea

Av Bea War - 24 september 2011 11:19

Hejsan!

Det lördag! Och jag mår mycket bättre!! :D  Så denna dagen får ägnas åt läxor... :( och om mamma tillåter så ägnas den också åt att baka ;) Som ni säker har hört mig säga tidigare så var det ju såå länge sedan jag bakade! Men skolan går alltid först, så när jag har gjort klart läxorna och tagit mig förbi mamma så lovar jag att jag ska komma med något nytt smaskigt recept!


Just nu så sitter jag och lyssnar på musik så just nu så blir det inte så mycket läxor gjorda, men det kommer snart... :( jag missade ju ett prov igår så  jag har lite extra tid på mig att plugga. :)  ( Jag ska inte göra provet för än nästa måndag....)


Iallafall, vad tycker ni att jag ska baka? Någon som har något förslag? Eller vad skulle ni vilja ha ett recept på? Kom med frågor så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem.

Nej, nu så är det bäst att jag tar tag i läxorna, men vi hörs ikväll eller imorgon!

 

Ovido - Quiz & Flashcards