beasrecept

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Bea War - 23 september 2011 20:33

Hejsan!

Jag är huur förskyld som helst asså! Ingen skola idag, men en jädrans massa skolarbete! Svenska, matte och so.... Inte kul!

Jag vet inte om jag orkar eller ens får baka imorgon för mamma. Men jag har typ panik, eftersom att jag inte har bakat på flera år känns det som! Tror ni att jag kommer ihåg hur man gör änns? Haha! Gud, vilken humor jag har asså.


Även fast jag inte var i skolan idag, så lyckades jag släppa mig till stallet, drogad med både 1000 värktabletter och 2 liter näsdroppar.... Och jag måste säga att det var en utav dem väsrta ridlektionerna som jag har varit med om! För mig så gick det väll helt ok, men ridläraren var väll inte någon höjdare. Som tur var så var det bara en vikare.


Jag hoppas att jag kan baka imorgon men vi får se.

 

Ovido - Quiz & Flashcards