beasrecept

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Bea War - 14 september 2011 20:52

Hejsan!

Gud idag så blev jag hur rädd som helst! Jag var påväg till min konfermationsträff och jag gick igenom vårat pyttelilla centrum. När jag gick förbi banken så stod det någon konstig snubbe och spelade dragspel och framför honom så gick det runt några fyllon och kom och pratade men alla och dansade med dem, försökte att krama dem..... asläskigt, precis där där jag skulle gå för att komma upp till kyrkan:( Usch jag typ gick en aslång omväg för att inte komma i närheten av dem....


Iallafall, var på unerverseum idag med klassen, var lite roligt och ganska intressant faktiskt, men det var lite tråkigt för jag var tvungen att gå ganska tidigt så att jag skulle hinna ta något att äta och göra läxorna.


Jag undrar en sak, Konfermerar ni er? Som ni säkert har fattat så gör jag det, och helt ärligt, när jag först valde att konfermera mig så brodde det mest på att jag skulle få åka skidor, och när vi träffades första gången så undrade jag varför jag valt att göra det, men andra gången vi träffades så var jag helt fast! Det var så skönt att få en lugn stund mitt i veckan då man är så stressad och har så mycket att göra. Idag så var det lika skönt som föra veckan, det är den tredje gången som vi träffas och jag är tiktigt glad att jag valde att konfermera mig!

 

Ovido - Quiz & Flashcards