beasrecept

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Bea War - 19 september 2011 12:43

Hejsan!

Ledsen att jag inte skrev igår, men helt ärligt så var jag helt slut efter innebandylägret så jag orkade inte skriva någonting.


I efetrmiddag så ska jag åka och shoppa med farmor. Det kanske inte låter sådär jätteroligt men eftersom att jag inte träffear faromr så ofta så ska det bli lite mysigt faktiskt.


Just nu så är jag i skolan och har bara två lektioner kavr! :D Spanka och engelska -.-

Jag har kommit på att jag ska baka chokladpraliner till jul. Lite tidigt ute men jaja... ;) haha Det ska vara marsipan som "Kärna" och nougatkräm runt om och så ska jag doppa dem i choklad. Det låter inte helt fel va? :O

Nej nu så måste jag sluta för min lektion börjar om några minuter.

 

Ovido - Quiz & Flashcards