beasrecept

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Bara...

Av Bea War - 21 april 2011 14:34

ett litet kort inlägg innan jag åker eftersom att jag nu har fått reda på att vi inte ska ha med datorn upp till landet.... Fast... dt är ganska skönt egentligen.


Som ni säkert förstår så kommer jag ju inte kunna skriva och uppdatera bloggen på några dagar nu.... Nästa inlägg kommer på måndag och då också med recept och bild på Noguattårtan, om den inte blir helt misslyckad förstårs... ;) Men då så är dt ju som sagt bara att försöka igen! Någon gång så måste dt väll ändå gå??


På vägen upp så hoppas jag att jag och min syster ska kunna övertala pappa att vi ska stanna och fika, och jag tror faktiskt att vi kommer att lyckas eftersom att pappa är en lika stort fan av kakor och gottigheter som vi är;)!

Jag tycker om att äta på cafén och sånt, (inte enbart för att det är gott)  för att då så kan man hämta en massa insperation för kommande bakverk som man själv kanske kan göra:).


Nu så ska jag åka så nu hör ni ingenting ifrån mig på ett par dager.... :(

 

En liten egobild hinns alltid med:)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea War - 9 maj 2012 20:03

Hejsan! Nu så har jag flyttat bloggen från Bloggplatsen till Nattstad:) Här är den nya bloggen: www.nattstad.se/beas%recept   ...

Av Bea War - 7 maj 2012 15:29

Hejsan! Som rubriken lyder: Bloggplatsen har problem! Jag bloggade som vanligt igår, men precis som för några dagar sedan så försvann inlägget bara... Skumt.   Jag bakade iallfall i lördags. Mascarponekräm typ, ni får receptet lite senare i vec...

Av Bea War - 5 maj 2012 15:21

Hejsan! Jag sommnde igår, när jag skulle blogga, jag var så himla trött och hade jätteont i magen. Jag vaknade idag, med alla kläder på och fortfarande med sminket på.... Låter sm att jag var ute och typ festade och kom hem, överdrivet full och bar...

Av Bea War - 3 maj 2012 21:02

Hejsan! Nu hoppas jag att de funkar som de ska igen med inläggen... Jag har skrivit som vanligt och sparat som vanligt men av någon anledning så har inläggen inte publicerats som de ska tyvärr. Men nu hoppas jag att allt ska vara som vanligt igen. ...

Av Bea War - 30 april 2012 23:09

Hejsan! Nu så är jag tillbaka. Som ni kanske läste i förra inlägget så kan vårat internet vara lite dumt ibland... Jag sov hos Moa igår, så idag har jag inte fått så mycket gjort som jag kanske borde ha fått. Jag har ridit iallafall, på min älska...

Ovido - Quiz & Flashcards