beasrecept

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Bea War - 1 november 2011 22:41

Hejsan!

Har precis varit och spelat innebandy efter en lugn dag.

Jag har precis gjort en deal ( vet ej hur det stavas... igen) och jag är nöjd! Jag skall få sova inne i hennes rum i två nätter, vilket jag älskar, mot det att jag berättade två hemligheter för henne och att jag hade rubriken hejsan hejsan!... mina två hemligheter var att jag inte hade stängt av datorn för än vid 4 inatt och min andra hemlighet var att jag kollade på tv på datorn.... jag vet stor, dem var extremt stor dem två hemlighterna! ^^


Jag ska gör en ny header också nu när bloggen har blivit lite bredare, den förändringen skedde medans jag fortfarande tog en paus ifrån bloggandet. Jag har för mig att jag har lovat er en ny header tidigare också, men det skulle inte vara jag som gjorde headern utan jag bad en annan göra headern åt mig, men nu så har hon tyderligen skitit i det... så nui får stå ut med mina fula headrar ett tag till.... :) haha!


Föresten! Jag vet att jag har sagt det men jag säger det igen; ni får gärna kommentera och skriva om ni har bakat något som jag har gjort:) Jag vet att den meningenb blev lite gramatiskt fel, men jag orkar inte riktigt fixa till det nu. :) Hoppas att ni fatta vad jag menade iallafall.


Nej,nu så är det dags för Bea att gå och lägga sig, eftersom att hon skall upp klockan kvart i åtta imorgon då hennes superdupperoliga föräldrar har hittat på en överraskning åt henne och hennes syster!  Yippy!! :/...........................

 

Ovido - Quiz & Flashcards