beasrecept

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Bea War - 2 november 2011 20:00

Hejsan!

Idag så har mamma och pappa tagit med mig och min syrra Maria på en överraskning.... vi åkte i en timma och en kvart för att bada.... vilket jag inte tyckte var sådär jättekul eftersom att jag engenterligen inte tycker sådär hemskt mycket om att bada. Men när vi var påväg tillbaka hem i bilen så blev det betydligt roligare. Vi åkte nämligen förbi Bräutigams (har för mig att det stavas så.) choklad och marsipan butik. Vi gick in, och jag var i Himmelriket! Det var helt fantasktiskt! Choklad och marsipan överallt! Vi köpte med oss lite choklad (såkjlart) och lite annat smått och gott.


Just nu så sitter jag hemma i sofan och har svinont i magen. Vilket inte är så kul...  så jag skall nog gå och lägga mig snart.

 

Ovido - Quiz & Flashcards