beasrecept

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Bea War - 19 november 2011 21:18

Hejsan!

Jag är superstolt över mig själv just nu! Jag stod i mål på en match , som jag inte gjort på typ hundra år, och jag släppete bara in 3 mål! Det kanske inte låter så bra, men med tanke på att vi mötte det 3:dje bästa 97laget i hela Sverige så tycker jag själv att det gick helt ok... :) Vi spelade faktiskt lika mot dem, och det var nära att vi vann. Dem gjorde ett mål på en retur när det var 12 sek kvar av match, vilket såklart är lote surt. :)

Men jag är nöjd iallafall!

Detta firas såklart med en stor påse godis! Eftersom att jag inte han baka något idag, och jag kommer troligtvis inte hinna det imorgon heller. :(

Men om tre veckor, då så skall jag baka iallafall, och jag ska baka nästa helg också. ;) Så ni behöver inte vänta i tre veckor på ett recept. ;)

Nu så dampar min dator så jag kan inte få fram några bilder.... :(

Pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards