beasrecept

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Bea War - 15 november 2011 21:23

Hejsan!

Jag var typ hyperstressad idag! Och jag fick damp på min spanskalärare och blev sur på min bästa vän... vilken underbar dag! Och som grädden på moset så var det en av de jobbigaste innebandyträningarna jag har vartit med om i hela mitt liv som jag var på ikväll! Som sagt, underbar dag! Men nu så är jag iallafall inte lika stessad längre, jag har sagt förlåt till min vän och jag har pratat med min spanskalärare, vilket iochförsig inte gjorde saken mycket bättre....


Jag fick precis för mig att mycket stavades med B istället för m.... det kan inte vara något bra tecken. :/ på  någonting, förutom att jag troligt vis borde bli bortförd av utomjordingar snart för att inte typ... jag vet inte riktigt, men det kan inte vara något bra tecken iallafall:/

 

Bara för att jag är så elak så lägger jag in en bild på det man inte kan leva utan^^ Choklad! :)



Ovido - Quiz & Flashcards