beasrecept

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Bea War - 4 november 2011 14:58

Hejsan!

Jag älskar lov! Om det inte vore så att grannarna var tvugna att renovera undervåningen just nu.... Iallafall, jag vaknade klockan 10 idag av att grannarna håll på att bygga om... som ni kanske fatta. Jag gick upp och slappade lite innan jag gicck ut en sväng. Det var skönt att gå en promenad. Jag hade tänkt att jag skulle gå ner till maxi oxh köpa choklad eftersom att jag hade tänkt att baka idag, men det blev inte riktig som jag hade tänkt mig. Mamma tyckte att jag skulle baka imrgon istället, eftersom att vi skall iväg och rida lite senare idag. Så jag bara gick en sväng istället.:)


Jag hatar när folk fråga om man har en blogg, man svara ja, och dem direkt frågar om vad man har för något besöktsrekord. Det har hänt för mig några gånger. Och eftersom att jag inte har särskilt många läsare precis... så blir det ofta att dem bara tittar hånfullt mot en och småskrattar lite och säger att ens egna blogg har betydligt fler läsare än så! Jag menar, det är ju bara typ omoget! Jag är stolt över att jag faktiskt har ca 5 läsare per dag, och jag vet, det låter skitlite och töntigt, men med tanke på hur många bloggar som det faktiskt finns så är jag ändå glad att jag iallafall har några läsare! Måste bara få det sagt.... hehe

 

Ovido - Quiz & Flashcards