beasrecept

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Bea War - 3 november 2011 23:10

Hejsan!

Jag har inte gjort någonting idag! Typ... iallafall nästan ingenting. Jag vaknade klockan 11 av att grannarna höll på att renovera nedervångingen, jag gick upp och fick en nybakad kladdkakebit av min lillasyster och hennes komnpis. Den var god. Sedan så åkte jag iväg till bibloteket för att lämna tillbaka lite böcker som skulle ha varit inlämnade i söndags.... jag blev kvar på biloteket några timmar sedan.... 2 timmar för att vara extakt. Innan jag åkte hem så köpte jag en ny mascara också, eftersom att min börjar ta slut. :)

När jag kom hem så la jag läste i min bok som jag lånade, och nu se´nare på kvällen så har jaag varit och tränat innebandy. Vilken dag!


Imorgon så kanske jag bakar något smaskigt också:) Jag kom på att detdär med att ha lördagar som receptdag var nog ingen bra idé trots allt. Recepten får komma när dem kommer helt enkelt:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards