beasrecept

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Bea War - 21 november 2011 22:20

Hejsan!

Idag så har jag varit hemma:( gick upp i morse och mådde skitilla så det fick bli en dag till sängs idag. Fast sedan fram åt eftermiddag kväll så piggnade jag till lite, så min söta lilla granne Elin som är 4 år kom upp till mig och "lekte" ^^ hon är extremt gullig! :)


Sedan så vi middag och jag började må lite smått illa igen så jag tog det lungt resten av kvällen.


Som ni säker förstår så har jag ju inte bakat något trotts att jag har varit hemma. Eftersom att jag mådde illa... :)

Annars så finns det väll inte så mycket att skriva om. Om ni inte vill veta att jag slog mitt high score X antal gånger på typ alla mina spel... :)


Just det ja! Ni ska få bilden på den vita choklad och passinfruktsmoussen! Men inte idag... :) det får bli snart, men inte idag;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards