beasrecept

Alla inlägg under september 2011

Av Bea War - 7 september 2011 21:56

Hejsan!

Nu så är det tre dagar kvar till min födelsedag! :D På löradg så smäller det! ;)

Då så ska jag baka citron och pinijennötspaj och en sådan chokladkaka som jag la in receptet på för någon vecka sedan. :)

Låter smaskigt va??


Ledsen föresten för att jag inte skrv igår, men jag har det jättestressigt på tisdagar, då jag sluta 1 timma för det att min buss till träningen går, och jag måste hinna hem och hinna äta innan det att jag åker iväg till träningen, och sedan när jag kommer hem så må....OMG! Jag hörde precis på tv-n att Stefan Liv har omkommit i en flygkrasch! Herregud! Oj, vad choklad jag blev! Inte för att jag är extremt intresserad av ishocky, men jag har gått på några matcher iallafall...... Oj....


Iallafall, när jag kommer hem så måste jag göra läxor, och sedan så är det bums i säng.... ;) hahah

Jag återkommer imorgon med någonting roligt hoppas jag ;)

 

Av Bea War - 5 september 2011 19:34

Hejsan!

Ny vecka! Änterligen..... eller inte:)

Idag under svenskalektionen så fick jag en idé, jag ska göra bullar med vaniljkräm i. Det låter som en bra idé va? Vi satt och läste deckare, och man kan väll säga att jag inte riktig var koncentrerad..... haha.


Jag var och tränade med pappa nu ikväll ckså, och jag vet att jag har sagt det men jag säger det igen, det är riktigt skönt att ha börjat träna lite hårdare igen!

 

Av Bea War - 4 september 2011 17:58

Hejsan!

Jag har gjort såå mycket idag! Eller inte.... det ända som jag har gjor är att jag har spelat innebandy i ca två timmar.... ingenting annat.... så det finns inte särskilt mycket att skriva om faktiskt.


Filmen som jag la upp igår, vad tyckte ni om den? Inte världens bästa klippning va? hehe..... men det är så det är, jag erkänner, jag är inte särskilt bra på tekniska saker om ni inte redan visste det. Iallafall, så kan ni gärna slänga iväg en kommentar om vad ni tycker, det är alltid lika roligt, vare sig det är negativ eller posetiv kritik.

 


Av Bea War - 4 september 2011 17:58

Hejsan!

Jag har gjort såå mycket idag! Eller inte.... det ända som jag har gjor är att jag har spelat innebandy i ca två timmar.... ingenting annat.... så det finns inte särskilt mycket att skriva om faktiskt.


Filmen som jag la upp igår, vad tyckte ni om den? Inte världens bästa klippning va? hehe..... men det är så det är, jag erkänner, jag är inte särskilt bra på tekniska saker om ni inte redan visste det. Iallafall, så kan ni gärna slänga iväg en kommentar om vad ni tycker, det är alltid lika roligt, vare sig det är negativ eller posetiv kritik.

 


Av Bea War - 3 september 2011 23:33

Hejsan!

Istället för ett recept så får ni en film där jag bakar Vita hallon och chokladmuffins. Jag vet inte om det är något ljud på filmen eftersom att min dator är helt dum så jag har inget ljud på datorn.....


   

Av Bea War - 3 september 2011 17:26

Hejsan!

Det blir inget bakande idag troligtvis, jag har haft fullt upp hela dagen. På förmiddagen så var jag på konfermation information, och nu på eftermiddagen så har jag varit på destriktsuttagning för innebandyn. Fullt upp hela agen det vill säga och nu så är jag helt slut så helt ärligt så vet jag inte om jag orkar att baka någonting, men jag kanske gör det imorgon istället, men inte helt säkert eftersom att det är träning med innebandyn då igen.

Jag skrev inget inlägg igår heller och det var för att jag helt ärligt var helt slut! Veckan hade varit tuff både fysikt och mentalt och ridpasset igår var riktigt tufft det också! Men vila får jag inte göra för än nästa söndag, först så ska jag ta mig igenom hela skolanveckan och sedan på lördag så fyller jag år. Och ja det ska bli roligt på min födelsedag men jag önskar nästan att den var på söndag istället så att jag kunde fått vila ut på löradgen, och helgen efter det så ska jag på träningsläger med nya laget, så just nu så är mitt liv ganska så fullspeckat..... hjälp jag blir trött bara jag tänker på det!

Hur jag ska hinna med att baka just nu vet jag helt ärligt inte riktigt, men jag kommer nog på en lösning ska ni se, jag brukar göra det, iallafall.

 

Av Bea War - 1 september 2011 21:50

Hejsan!

Idag så blir det inget långt inlägg, mår inte så bra... Har iallafall varit och tränat innebandy med nya laget, har precis bytt lag igen..... :) Det känns riktigt bra i det laget:)

Idag så var det årskursen dag på våran skola och vi gick runt en sjö två gånger och höll i en meter långt rep hela tider..... Extremt roligt..... -.- Det finns inte så mycket mer att säga om det förutom att det var huur tååkigt soom heelst!

Har fått upp bilden nu så nu kan ni ju allafall få den:)

   


Ovido - Quiz & Flashcards