beasrecept

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Bea War - 2 december 2011 21:08

Hejsan!

Ledsen för att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har haft liite mycket att göra.... iallafall, nu så är jag tillbaka.

Och jag måste bara varna er; Innan ni läser vidare, var bereda på många stavfel och grammatiska fel... jag är svintrött. ;)


Jag är glad! Jag har ca 1 vecka ledigt nu, iallafall nästan ledigt. Jag måste jobba med engelska eftersom att min engelskalärare anser att jag har skitdåligt uttal, och inte kan sätta in rätt form av verben på rätt ställe... och så ska jag ha lite sjöjd också:)  bara för att det är så kul;)

Och imorgon ska vi baka pepparkakor och göra ett pepparkakshus:) och sedan på söndag så är det match mot mitt gamla innebandy lag:( Jag vill inte!! :(( usch, det kommer kännas såå fel bara! :((

men så är väll livet antar jag;)

har jag föresten sagt att jag har blivit ombed att baka till julbordet? :)

Då kommer ni få massa härliga recept;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards