beasrecept

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Bea War - 14 december 2011 20:02

Hejsan!

Jag vill börja med att be om ursäkt för det lite oväntade uppehållet, men jag ska förklara mig. Sist jag bloggade var föra torsdagen. På fredagen så han jag inte blogga, eftersom att jag rider på fredagar och sedan så drog jag och familjen till Malmö på kvällen, vilket jag hade glömt att vi skulle göra.... det var också därför jag inte bloggade i helgen, jag var ju i Malmö. ;) Sedan när vi kommer hem på Söndag kväll så var min största prioritet inte att blogga. På måndagen så starade jag datorn och tänkte sätta mig och skriva ett inlägg, då jag märker att internetet inte funkar... Vi har precis fått ett nytt trådlöst internet installerat i huset. Jag har altså inte kunnat komma åt internet för än idag, då vi har fått ett nytt. :)


Och just nu så ligger jag hemma och är magsjuk. :) Kul....

Iallafall, igår och i mändag så kollade jag iallafall runt lite bland olika recept för att se lite vad jag skall baka till jul. Och jag har koimmit på lite saker iallafall: Fyra sorters praliner; Apelsin, passionsfrukt, vanilj och vanlig choklad, sedan så skall jag baka en saffranskaka, chokladkola och en sockerkaka med apelsin och någon julig krydda som smaksättning. :) Vad tycks? :O Jag tycker att det låter ganska gott iallafll. Och just det! Jag glömde! Jag ska ocksågöra en annan sak. Men det blir en överraskning om vad det blir! :)

Och jag kan ju säga det direkt, att alla vuxna som kommer till julbordet och hoppades på någon dessert med sprit i, den får ni baka själva!

 

Ovido - Quiz & Flashcards