beasrecept

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Bea War - 23 december 2011 23:23

Hejsan!

Sry att jag inte bloggade igår, helt ärligt så vet jag inte varför. Det bara blev inte;)

Just nu så sitter jag hemma hos min morbror, jag och syrran kom hit idag och mamma och pappa kommer imorgon. :) Sedan så blir det julbord, kalle anka och julklappsöppning:D Samma sak varje år. Ändå så tröttnar man inte på det.


Är det förresten bara jag som inte kommit i någon riktig julstämning ännu? Det känns verkilgen inte som att det är julafton imorgon.... :(


Ni kanske förstår att det inte blir något inlägg imorgon. Det känns lite oförskämt att smita iväg ifrån hela släkten och gå och sätta sig vid datorn;)

Nej, nu så måste jag gå och lägga mig. Mycket som skall göras imorgon.


God Jul!  

 



Ovido - Quiz & Flashcards