beasrecept

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Bea War - 20 december 2011 21:57

Hejsan!

Känner mig lite hemsk eftersom att jag inte bloggade igår, jag lovade er ett recept igår och ni kommer inte att få det

nu heller:(  Men det är bara för att jag inte hinner, det är lite mycket att göra nu inför skolavslutningen, julen och allt annat skit... typ. Mamma har ju opererats idag också så nu så blir det väll extra mycket att göra.... :(


Iallafall, jag slängde ihop en sådan kladdkaka som jag skrev om för några inlägg sedan nu på kvällen, vi ska ha det till skolavslutningen imorgon:) Det ska bli så himla skönt med lov! Älska!! :DD


Jag känner mig lite smått dålig också eftersom att jag skulle göra klar ett kapitel i matte till imorgon och jag har fortfarande ett avsnitt kvar som jag inte än har kollat på vad det handlar om.... Det känns såhär lagom smart. ;) Annars så finns det väll inte så himla mycket mer att säga.... Just det! Vi bakade idag på Ma/No profilen. Jag hatar helt ärligt när man baka tårtor i skolan! Man får en tårtbotten, godis och grädde. Bara färdiggjorda produkter hela skiten.... Inte kul! Och som flera av er redan vet så HATAR jag att baka med typ godis. Särskilt att har godis i eller på tårta. Det smakar bara urk.... :(

 

Ovido - Quiz & Flashcards