beasrecept

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Bea War - 6 december 2011 20:27

Hejsan!

Blir inget lågt inlägg idag, eftersom att jag är lite smått irriterad av någon andledning, så jag får typ damp på att som inte går som det ska... jag vet att det låter fånigt och jag håller med, men vi har nog alla haft våra bra och mindre bra stunder... fast jag kom på nu att mitt dåliga humör kan bro på att det gick så jäkla dåligt på träningen idag....


Iallafall så har jag fått en tid på sjukhuset imorgon klockan halv nio, det är ju toppen när man har en ledig vecka.... jag funderar starkt på att vägra att gå upp när pappa väcker mig... om det nu är så att vi faktiskt kommer iväg till sjukhuset (för intreserade så skall jag bara dit på en rutinkontroll för att se så att inte mina tumörer har kommi tillbaka) så blir det bakning där efter:) jag ska se om jag kan lyckas att göra en typ kompakt seg och kall kaka... jag vet att det inte låter sådör suuper gott, men jag tror faktiskt att det blir supergod;)

Det blev faktiskt ett ganska så långt inlägg idag.... och jag har inte fått damp ännu... det var ju bra;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards