beasrecept

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Bea War - 30 december 2011 21:12

Hejsan!

Kollade precis igenom några gamla inlägg. Vad många felstavningar det var tänkte jag på.... så jag orkade inte läsa igenom så många. Jag orkar inte läsa igenom mina egna inlägg... det känns bra. :)


Fick en lite försenad julklapp igår. Iphon 4 s:D Fast den är typ sönder, så vi måste skicka in den på lagning. :( Jag trycker på låspknappen, men den låser sig bara om jag har ljud på, och då så typ stänger ljudet av sig. Om jag inte har något ljud på så låser den sig inte när jag trycker på låsknappen utan frågar om jag vill stänga av mobilen, och om jag sätter på ljudet igen ifrån tyst läge så låser den sig.... den var lite knäpp.... och jag fick den igår:( *Ledsen*.


Jag har föresten bestämt mig för att göra en pannacottatårta till imorgon. Så jag förbrede lite idag, eftrsom jag ska åka skridskor imorgon, med mina grannar. Ska bli kul. även fast jag inte kan åka skridskor typ..... hehe.

 

Ovido - Quiz & Flashcards