beasrecept

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Bea War - 5 december 2011 17:24

Hejsan!

Jag känner verkligen att jag håller dem löfterna som jag ger er.... jag bloggade inte alls igårkväll som ni kanske märkte. Och just nu så har jag bara helt tappat minnet så jag kommer inte ens ihåg varför jag inte bloggade. Hehe. Jag känner mig verkligen på topp just nu. Som ni kanske märker.... eller så märker ni det inte alls. Och just nu så pratar jag bara en massa strunt så det ska jag lägga av med nu och istället göra ett seriöst inlägg!


Jag och syrran har precis varit och klippt oss. :) Och senare ikväll så ska vi förhoppningsvis iväg med pappa och klättra.

Föresten! Jag har typ ledigt hela veckan. Jag har bara lite att göra, men iallafall. Så jag skall iallafall baka något smaskigt denna veckan. Det var ju typ en evighets sedasn jag la upp ngt recept! Nu när jag tänker efter så var det nästan en hel månad sedan! Oj! Det var inte bra.... Så nu är det bestämt, jag ska baka på onsdag!

Och sedan så kommer ni ju faktiskt få en massa smariga recept nu lagom till jul också, eftersom att jag skall baka till julbordet;) :)

Helst så skulle jag vilja baka imorgon istället, men jag ska vara i skolan då. Typ ända dagen denna veckan jag ska vara i skolan:) Det känns skönt med en vecka ledigt nu. Jag kan säga att det var vällbehvligt. Men på måndah så blir det en rivstart igen med svenskaprov, och sedan på tisdagen så är det engelska prov:) Kul... ^^

För intreserad så jobbar jag på att få upp den nya headern. Är det inte typiskt? Jag säger att jag ska göra en ny header. Flera måndare senare så har jag lyckats och då så kan jag inte ladda upp den på bloggen? Bea blir irriterad då:(

 


Ovido - Quiz & Flashcards